Logo

Najważniejszy element identyfikacji wizualnej.

Najczęściej składa się z sygnetu oraz typografii. Sygnet może być stosowany samodzielnie, wszędzie tam gdzie jest ograniczone miejsce lub gdy nie istnieje potrzeba zamieszczania całego logo.

Jeśli chcesz by Twoja firma była rozpoznawalna wśród konkurencji, musisz upewnić się by znak ten był wyjątkowy i jak najbardziej unikatowy. To o czym zapomina większość początkujących projektantów jest fakt, że logo wcale nie musi zawierać wizualnego znaku (sygnetu) bezpośrednio związanego z profilem działalności firmy. Umysł ludzki jest bardzo elastyczny. Daje to pole do popisu projektantowi i niejednokrotnie może zaskoczyć klienta. Przy projektowaniu logo należy pamiętać o tym, iż nie jest to tylko „znaczek” stosowany do wypełnienia miejsca na wizytówce czy ulotce.

Logo jest znakiem, który odwołuje się do historii marki, pokazuje jej najlepsze strony i buduje więź z klientem. Oczywistym jest fakt, że nawet najpiękniejszy i najbardziej funkcjonalne logo nie zapełni luki między aktualną potrzebą klienta a jakością towaru dostarczanego przez producenta. Jednak jeśli nowa linia produktu nie trafi w 100% w gusta klienta i jednocześnie jeśli nasza marka kojarzy się dobrze, wcale nie musi to oznaczać spadku sprzedaży. Wynika to z przekonania że „staremu przyjacielowi” jesteśmy w stanie wiele wybaczyć.

Projekt logo już od 750 zł netto